O konkursie

Promujemy naszą szkołę!

Lubicie swoją szkołę? Macie niepowtarzalną okazję sprawdzić się w roli promotorów i przeżyć niesamowitą przygodę planując i realizując swój pomysł na kampanię promocyjną swojego technikum!

 

UWAGA!!!

Przedłużamy zgłoszenia do 13 kwietnia (czwartek).


O co chodzi?

  • Znajdźcie osoby (max 10) chętne do udziału w konkursie ze swojego technikum oraz opiekuna - nauczyciela lub dyrektora szkoły, który będzie Was wspierał.
  • Zaplanujcie działania promujące Wasze technikum (w tym krótki filmik przedstawiający Waszą szkołę) i prześlijcie swój pomysł na formularzu konkursowym do 13 kwietnia na adres tebujemy@teb.pl.
  • 18 kwietnia sprawdźcie na www.teb.pl/tebujemy czy Wasz zespół otrzyma pieniądze na realizację działań promujących szkołę.
  • Między kwietniem a czerwcem realizujecie swój pomysł promując technikum.
  • Do 18 czerwca wyślijcie raport na tebujemy@teb.pl z przeprowadzonych działań opisując, co zrobiliście, jakie były efekty, zainteresowanie uczniów. Dołączcie foty i/lub filmy z akcji.
  • 24 czerwca odbierzcie nagrody!!!

Zespoły, które zaangażują się w promocję swojego technikum i przeprowadzą najciekawsze akcje otrzymają nagrody dla siebie i szkoły!


za zajęcie I miejsca:

  • nagroda dla szkoły: kamera sportowa GOPRO Hero4 Session razem z kartą pamięci SANDISK Extreme 64 GB i zestawem do kamery XBLITZ Extreme/GoPro I oraz
  • 150 zł do wydania w empik.com dla każdego członka oraz opiekuna zespołu

za zajęcie II miejsca:

  • Dron OVERMAX X-Bee 7.1, kamera 2 Mpix B wraz z dużym zestawem gier zręcznościowych oraz
  • 100 zł do wydania w empik.com dla każdego członka oraz opiekuna zespołu

za zajęcie III miejsca:

  • nagroda dla szkoły Dron OVERMAX X-Bee 7.1 wraz z małym zestawem gier zręcznościowych oraz
  • 50 zł do wydania w empik.com dla każdego członka oraz opiekuna zespołu

 
Sprawdźcie szczegóły w regulaminie konkursowym i działajcie!!!

 

 

DO POBRANIA:

Formularz zgłoszeniowy >>

Wersja Regulaminu do druku >>

Załącznik nr 1 do Regulaminu >>

Załącznik nr 2 do Regulaminu >>


Godło RP