Czego się nauczysz?
- Poznasz charakterystykę takich serwisów jak: Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin, Twitter, Pinterest oraz narzędzia używane w mediach społecznościowych
 - Nauczysz się tworzyć strategię i content w social mediach oraz konkursy, grupy dyskusyjne i wydarzenia na Facebooku
 - Dowiesz się jak wykorzystać, tworzyć i obrabiać video oraz zarządzać kanałem YouTube
 - Opanujesz umiejętność obsługi business managera i managera reklam
 
Gdzie możesz znaleźć pracę?
- Agencje marketingowe i social media
 - Działy marketingu w przedsiębiorstwach
 - Własna działalność gospodarcza
 
Opis zawodu
Bycie specjalistą ds. social media już od dawna nie polega tylko i wyłącznie na umieszczaniu postów na Facebooku, zdjęć na Instagramie, czy też krótkich informacji na Twitterze. Obecnie specjalista ds. mediów społecznościowych ma o wiele więcej zadań, związanych zarówno z samym marketingiem, jak i PR-em oraz budowaniem kompleksowej strategii wizerunkowej marki. Osoba na tym stanowisku musi cechować się doskonałą znajomością portali społecznościowych, a przede wszystkim umiejętnością wykorzystywania dostępnych w nich narzędzi i aplikacji. Niezbędne jest również doświadczenie w pisaniu i redagowaniu tekstów, doświadczenie we współpracy z influencerami, grafikami oraz firmami zewnętrznymi np. przy pozyskiwaniu treści do kampanii.
Lista przedmiotów
- Media społecznościowe w Polsce i na świecie
 - Charakterystyka mediów społecznościowych
 - Tworzenie strategii i planowanie
 - Content na Facebooku i Instagramie
 - Grupy dyskusyjne i wydarzenia na Facebooku
 - Video w social media- przegląd oraz tworzenie
 - Social media customer care oraz zarządzanie kryzysem
 - Tworzenie i optymalizacja reklam
 - Niezbędne narzędzia
 - Analityka i raportowanie
 - Kontakt z klientem oraz rynek pracy
 










