Czego się nauczysz?
- Zdobędziesz wiedzę z zakresu organizacji i koordynacji eventów, ślubów i konferencji oraz planowania scenariuszy tych wydarzeń
- Dowiesz się jak, radzić sobie w sytuacjach kryzysowych i tworzyć tzw. „plan B” oraz jak negocjować z klientami i podwykonawcami
- Nabędziesz umiejętności z zakresu budowania własnej marki, organizacji działań marketingowych oraz tworzenia nazwy i logotypu
Gdzie możesz znaleźć pracę?
- Agencje ślubne, marketingowe i eventowe
- Hotele, restauracje
- Działy marketingu i HR
- Własna działalność gospodarcza
- Centra targowe i konferencyjne
Opis zawodu
Wedding planner, czyli konsultant ślubny, to osoba, która doradza parze młodej i pośredniczy między nią a wszystkimi podwykonawcami. Umawia terminy, negocjuje ceny, uczestniczy w spotkaniach i przede wszystkim czuwa nad budżetem oraz rozwiązuje kryzysowe sytuacje. Aby zdobyć klientów i przekonać ich do skorzystania ze swoich usług, konsultanci muszą wzbudzić zaufanie, wykazać się profesjonalizmem, opanowaniem. Nieodzowne są kontakty w branży, umiejętność ich nawiązywania i przede wszystkim negocjacji.
Lista przedmiotów
- Rodzaje ślubów i wesel oraz konferencji
- Planowanie oraz organizacja konferencji i wesel
- Współpraca z klientem - kompleksowa obsługa klienta
- Rynek ślubny i konferencyjny w Polsce
- Aranżacja ceremonii i konferencji
- Organizacja wesela i konferencji
- Zarządzanie i sztuka negocjacji
- Prowadzenie działalności - moja firma
- Komunikacja interpersonalna - budowanie własnego wizerunku
- Etyka zawodowa i obowiązki konsultanta ślubnego
- Marketing agencji ślubnej
- Współpraca z podwykonawcami