Czego się nauczysz?
- Zdobędziesz wiedzę z zakresu organizacji i koordynacji eventów, ślubów i konferencji oraz planowania scenariuszy tych wydarzeń
 - Dowiesz się jak, radzić sobie w sytuacjach kryzysowych i tworzyć tzw. „plan B” oraz jak negocjować z klientami i podwykonawcami
 - Nabędziesz umiejętności z zakresu budowania własnej marki, organizacji działań marketingowych oraz tworzenia nazwy i logotypu
 
Gdzie możesz znaleźć pracę?
- Agencje ślubne, marketingowe i eventowe
 - Hotele, restauracje
 - Działy marketingu i HR
 - Własna działalność gospodarcza
 - Centra targowe i konferencyjne
 
Opis zawodu
Wedding planner, czyli konsultant ślubny, to osoba, która doradza parze młodej i pośredniczy między nią a wszystkimi podwykonawcami. Umawia terminy, negocjuje ceny, uczestniczy w spotkaniach i przede wszystkim czuwa nad budżetem oraz rozwiązuje kryzysowe sytuacje. Aby zdobyć klientów i przekonać ich do skorzystania ze swoich usług, konsultanci muszą wzbudzić zaufanie, wykazać się profesjonalizmem, opanowaniem. Nieodzowne są kontakty w branży, umiejętność ich nawiązywania i przede wszystkim negocjacji.
Lista przedmiotów
- Rodzaje ślubów i wesel oraz konferencji
 - Planowanie oraz organizacja konferencji i wesel
 - Współpraca z klientem - kompleksowa obsługa klienta
 - Rynek ślubny i konferencyjny w Polsce
 - Aranżacja ceremonii i konferencji
 - Organizacja wesela i konferencji
 - Zarządzanie i sztuka negocjacji
 - Prowadzenie działalności - moja firma
 - Komunikacja interpersonalna - budowanie własnego wizerunku
 - Etyka zawodowa i obowiązki konsultanta ślubnego
 - Marketing agencji ślubnej
 - Współpraca z podwykonawcami
 










