Czego się nauczysz?
- Zdobędziesz wiedzę w zakresie pozycjonowania stron i podstaw UX
- Nauczysz się metod przeprowadzenia, optymalizacji i analizy kampanii reklamowych
- Poznasz psychologiczne aspekty marketingu i reklam
- Dowiesz się, jakie narzędzia dobrać ze względu na cel działań online.
- Nabędziesz praktyczne umiejętności z zakresu doboru i analizy odpowiednich słów kluczowych oraz użycia właściwych nagłówków
Gdzie możesz znaleźć pracę?
- Agencje reklamowe
- Działy marketingu zajmujące się digital marketingiem
- Własna działalność gospodarcza jako freelancer
Opis zawodu
Coraz więcej firm przenosi swoją działalność do sieci, szukając tam swoich potencjalnych klientów. Konsekwencją takiego działania jest stały, dynamiczny wzrost znaczenia marketingu internetowego a tym samym wzrost zapotrzebowania na specjalistów w tej dziedzinie. Marketing internetowy skupia się przede wszystkim na opracowaniu strategii dla wprowadzenia produktu na rynek, jego promocji oraz przedstawienie w korzystny sposób marki przy wykorzystaniu internetu. Działania w marketingu internetowym zmierzają do zwiększenia widoczności firmy w internecie, a jednym z najczęściej używanych w tym celu narzędzi jest strona www. Marketing internetowy skupia się na stworzeniu oraz utrwalaniu więzi na linii marka – odbiorca.
Lista przedmiotów
- SEO
- SEO copywriting
- Podstawy UX
- Reklama w wyszukiwarkach
- Reklama Display
- Reklama Discovery
- Reklama Wideo
- Facebook & Instagram Ads
- LinkedIn Ads
- TikTok Ads
- Heurystyki i błędy poznawcze