Opis szkolenia
Współczesny marketing to rywalizacja marek. Z każdej strony napływają do nas przekazy marketingowe, które mają nas zainteresować i zdobyć naszą sympatię. Jeśli myślisz o budowaniu własnej marki, chcesz zacząć rozwijać się jako content creator lub brand manager, albo marzysz o rozpoczęciu pracy w agencji reklamowej, kurs na kierunku Branding i Content Marketing jest idealnym wyborem.
Uczestnicy kursu Branding i Content Marketing
- zdobędą unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania marki, cenione na rynku pracy,
- poznają najlepsze praktyki brandingowe stosowane na świecie oraz skuteczne i łatwe do zaimplementowania rozwiązania,
- dowiedzą się, jak opracowywać strategię działań content marketingowych
- odkryją i przećwiczą sposoby tworzenia wartościowych treści realizujących strategię komunikacji marki,
- rozwiną swoją kreatywność i twórcze myślenie.
Program szkolenia
- Istota brandingu
- Psychologia marki
- Strategia marki
- Komunikacja marki
- Nowe trendy w marketingu i brandingu
- Marka w mediach społecznościowych
- Content marketing jako narzędzie budowania marki
- Tworzenia treści budujących markę