Czego się nauczysz?
- Poznasz definicję AI i jej podstawowe zastosowanie w marketingu
- Dowiesz się jak wykorzystać algorytmy AI do analizy danych marketingowych, prognozowanie trendów rynkowych, zachowań klientów i wyników kampanii marketingowych
- Nauczysz się optymalizować kampanie marketingowe wykorzystując możliwości AI
- Zdobędziesz umiejętności wykorzystania systemów AI do wspomagania procesu podejmowania decyzji oraz rozpoznawania wzorców i trendów konsumenckich
Gdzie możesz znaleźć pracę?
- Działy marketingu
- Stanowiska copywriterskie
- Działy digital marketingu
- Własna działalność jako freelancer
Opis zawodu
Specjalista ds. Marketingu z umiejętnością wykorzystania AI, to osoba zajmująca się planowaniem, wdrażaniem i optymalizacją strategii marketingowych, które wykorzystują zaawansowane technologie AI do analizy danych, personalizacji treści, zarządzania kampaniami reklamowymi. Dodatkowo zarządza działaniami w obszarze marketingu online, w tym reklamą w sieciach społecznościowych, kampaniami e-mail marketingowymi, SEO, SEM, content marketingiem itp. Monitoruje wyniki kampanii online i optymalizuje działania w oparciu o analizę danych i wskaźników efektywności.
Lista przedmiotów:
- Wprowadzenie do tematyki modeli generatywnych w zakresie generowanie tekstu
- Wprowadzenie do generowania obrazów/głosu/wideo
- Ograniczenia obecnych systemów AI
- Zastosowanie AI: Social Media
- Zastosowanie AI: Sprzedaż i obsługa klienta
- Zastosowanie AI: Copyrighting
- Zastosowanie AI: Kampanie reklamowe
- Zastosowanie AI: Praca z danymi
- Zastosowanie AI: Biznes
- Zastosowanie AI: Narzędzia do automatyzacji i poprawianie efektywności tworzenia treści
- Etyka i kwestie własności intelektualnej w AI